پینه دستان

پینه دستان


به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمود احمدی ظهر امروز در نشست خبری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی به‌مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در حوزه مدیریت روابط کار در رسیدگی به اختلافات، بیشتر این اختلافات از طریق سازش حل و فصل می‌شود و آمار آن 21 درصد کاهش نسبت به سال‌های گذشته داشته و برگزاری دوره‌های آموزش روابط کار در این زمینه بسیار موثر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در رابطه با آمار بیمه بیکاری گفت: تعداد 11 هزار و 707 نفر در سال 94 دارای بیمه بیکاری بودند که این رقم در سال 95 افزایش یافته و به 14 هزار و 894 نفر در سال 95 رسیده است.

احمدی با اشاره به میزان قطع مقرری عنوان کرد: برای کنترل اشتغال پنهان، 35 درصد افزایش قطع مقرری داشته‌ایم‌، همچنین 11 درصد افزایش اشتغال مجدد برای افرادی که دارای بیمه بیکاری بودند نسبت به سال 94 داشته‌ایم.

وی در زمینه کمک به واحدهای مشکل‌دار، خاطرنشان کرد: در 4 ماه اول سال 95 میزان کمک افزایش 287 درصدی داشته و این از اقدامات مناسب دولت بوده استوی با اشاره به اینکه هفتمین استان بیکار در کشور هستیم گفت: تسهیلات در بحث اشتغال حدود 800 میلیارد تومان است و سرمایه‌گذاری نیز در استان گسترش یافته است. خراسان‌رضوی استانی پر هزینه است و رتبه 20 از نظر پایین‌بودن هزینه‌های اقتصادی را دارد همچنین سیاست‌های استانی در جهت مهار بیکاری پیش می‌رود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 / 6 / 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com